No-Rest: Hergebruik je eigen signing
No-Rest is geen product, het is een concept, een cyclus. Vanuit het afval probleem na evenementen, is dit concept ontstaan, door niet alleen vanuit het recyclen te denken, maar meer vanuit herbeleving en waardevermeerdering te gaan denken. De meerwaarde van uitingen van een merk of evenement zit m namelijk in de boodschap i.c.m. met de fan-base.
Praktisch; een fan van een bepaalde film, artiest, evenement, goede doel (noem maar op) wilt graag producten die daarmee te maken heeft. Die basis gebruikt No Rest om producten te produceren vanuit gebruikte sign producten, zoals banners, doeken etc. De waarde van deze producten draagt weer bij aan de mogelijkheid om nieuwe uitingen te maken, die weer leiden tot nieuwe producten, enzovoorts enzovoorts. Daardoor wordt het een cyclus.
Dat vraagt echter wel een goed doordacht proces, anders maak je al snel waardeloze producten die niemand wilt hebben. Dus keuzes qua materiaal, qua product, qua printpositie etc. We begeleiden je in dat proces en maken het tot een gezamenlijk doel om dit optimaal in te richten. Het levert voor iedereen wat op, niet in de laatste plaats voor het milieu!
No-Rest: Hergebruik je eigen signing
No-Rest is geen product, het is een concept, een cyclus. Vanuit het afval probleem na evenementen, is dit concept ontstaan, door niet alleen vanuit het recyclen te denken, maar meer vanuit herbeleving en waardevermeerdering te gaan denken. De meerwaarde van uitingen van een merk of evenement zit m namelijk in de boodschap i.c.m. met de fan-base.
Praktisch; een fan van een bepaalde film, artiest, evenement, goede doel (noem maar op) wilt graag producten die daarmee te maken heeft. Die basis gebruikt No Rest om producten te produceren vanuit gebruikte sign producten, zoals banners, doeken etc. De waarde van deze producten draagt weer bij aan de mogelijkheid om nieuwe uitingen te maken, die weer leiden tot nieuwe producten, enzovoorts enzovoorts. Daardoor wordt het een cyclus.
Dat vraagt echter wel een goed doordacht proces, anders maak je al snel waardeloze producten die niemand wilt hebben. Dus keuzes qua materiaal, qua product, qua printpositie etc. We begeleiden je in dat proces en maken het tot een gezamenlijk doel om dit optimaal in te richten. Het levert voor iedereen wat op, niet in de laatste plaats voor het milieu!